Ati uitat parola?
Inregistrare
24/7 Vanzari & Suport + 40 723 169 047
Call-Center   :   +40 727 040 727

ADNET MEDIA  ITI ADUCE LUMEA MAI APROAPE

 Oferim o gama completa de solutii si suport clientilor nostri.  Puteti opta pentru a ne cere sprijinul la fiecare pas pe care il faceti in activitatea dumneavoastra. Ne puteti contacta direct la telefon sau puteti folosi sistemul de tichete suport - "Help".

Suportul ADNet

Clientii ADNet, in functie de tipul de serviciu achizitionat de la compania noastra beneficiaza de intregul sprijin asigurat de expertii nostrii atat pe telefon cat si prin email 24/7.

Tichete problema

Toate serverele si conexiunile detinute de ADNet sunt monitorizate si supervizate de centrul de monitorizare al retelei (NOC) non-stop. Detinem echipe care functioneaza in sistem "on-call" organizate in ture ce asigura continuitate 24 de ore din 24, gata sa rezolve problemele aparute la nivelul retelelor noastre. Tratam toate incidentele aparute sub forma de tichete repartizate departamentelor noastre, gradate ca si importanta de la T1 la T3, unde T1 reprezinta prioritatea cea mai mare iar T3 cea mai mica. Indiferent de modul in care ne contactati, prin email sau la telefon, daca aveti de semnalat o problema de functionalitate a serviciilor ADNet, vom deschide un tichet si va vom comunica numarul acestuia. De fiecare data cand vor fi luate masuri de remediere a defectiunilor aparute, veti fi anuntati prin email sau prin SMS. Deasemenea, puteti suna oricand la Call-Centerul ADNet pentru a obtine informatii noi cu privire la problema dumneavoastra cu conditia sa ne comunicati numarul tichetului primit la deschiderea incidentului.

Tichete ajutor - "Help"

Pentru clientii care utilizeaza servere sau orice alte echipamente puse la dispozitie si detinute de ADNet, oferim posibilitatea de deschidere a tichetelor de ajutor pentru a ii sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Cu alte cuvinte, daca aveti o problema in proiectele dumneavoastra, software sau hardware si nu o puteti rezolva, va putem acorda asistenta. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti un email cu descrierea problemei si toate datele necesare investigatiilor si bine inteles sa avem permisiunea dumneavoastra de a va accesa mediul de lucru pentru a face teste. In cel mai scurt timp posibil, veti fi contactati si vi se va comunica pe email sau SMS numarul si prioritatea tichetului "Help" deschise la noi, estimate de personalul ADNet (grad H1 pana la H3) sau este posibil sa vi se ofere direct, in masura in care se poate, solutia problemei dumneavoastra.

Platofrma si soltutiile noastre tehnice

Sistemele noastre se bazeaza pe tehnologie Intel Xeon si sunt instalate pe servere marca DELL de tip PowerEdge. Atat baza retelelor ADNet cat si infrastructura efectiva pana la utilizatorii finali se bazeaza pe tehnologie CISC/LinkSys avand conexiuni de fibra optica prin echipamente CTC. Folosim sisteme de alimentare redundante cu tehnologie APC si posibilitate de balansare a consumului in timp real. Datacenter-ul nostru se afla in Bucuresti,  Romania.

Afla mai multe